Поиск по этому блогу

понедельник, 30 июля 2012 г.

Тріо Мареничі - Ой під вишнею, під черешнею

Выступление украинского советского фолк-коллектива "Тріо Маренич" с  песней "Ой під вишнею, під черешнею"


Текст "Ой під вишнею, під черешнею"


Ой під вишнею, під черешнею,
Стояв старий з молодою,
Як із ягодою.
І просилася, і молилася
Пусти мене старий діду,
На вулицю погулять.

А я сам не піду, і тебе не пущу,
Бо ти мене старенького,
Тай покинеш на біду.
Куплю тобі хатку, іще сіножатку,
І ставок, і млинок,
І вишневенький садок.
Ой не хочу хатки, ані сіножатки,
Ні ставка, ні млинка,
Ні вишневого садка.
Ой ти старий дідуган, ти зігнувся як дуга,
А я молоденька,
Гуляти раденька.
Ой ізгиньте, пропадіте, всі старії кості,
Не сушіте, не крушіте
Мої молодості!
Ти в запічку "ка-хи, ка-хи", я з молодим "хи-хи, хи-хи",
Ой ти все спиш, а я плачу

ТОР от "Начала Времён"