Поиск по этому блогу

воскресенье, 5 июля 2015 г.

Olenky | Оленки - Gusta mi magla padnala (World Song Serbs Kosovo)



"Gusta mi magla padnala" tekst



Gusta mi magla padnala, more,

na toj mi ramno Kosovo.





Ništa se živo ne vidi, more,

do jedno drvo visoko.



Pod njeg mi sediv terzije, more,

oni mi šijev jeleče.



Kol'ko su zvezde na nebo, more,

tol'ko su šarke na njega.



Слова/Текст пісні "Густа мі магла паднала"



Густа ми магла паднала, мори,

Густа ми магла паднала.

На тој ми рамно Косово, мори,

На тој ми рамно Косово.



Ништа се живо не види, мори,

Ништа се живо не види.

До једно дрво високо, мори,

До једно дрво високо.



Под њим ми седи терзија, мори,

Под њим ми седи терзија.

Они ми шије јелече, мори,

Они ми шије јелече.



Колко су звезде на небо, мори,

Колко су звезде на небо,

Толко су шарке на њего, мори,

Толко су шарке на њего.

ТОР от "Начала Времён"