Поиск по этому блогу

суббота, 19 сентября 2015 г.

JORYJ KLOC - Oj, Siadaj, Siadaj, Kochanie Moje!



"Oj siadaj, siadaj", Tekst



Oj, siadaj, siadaj kochanie moje — juz tu nie pomoze płakanie twoje.

Juz płakanie nie pómoze, bo juz konie stoją w wozie —

Siadaj kochanie! Siadaj kochanie!

Oj, zaraz, zaraz bede siadała — jesce zem się z uojcem nie pozegnała.

Do widzenia miły uojce, com ci była do pómocy —

Teraz nie bede.



Do widzenia miły uojce...

Oj, siadaj, siadaj...

Oj, zaraz, zaraz bede siadała — jesce zem się z matką nie pozegnała.

Do widzenia miła matko, coś mnie wychowała gładko —

Teraz nie bedzies.

Do widzenia miła matko...

Oj, siadaj, siadaj...

Oj, zaraz, zaraz bede siadała — jesce zem się z bratem nie pozegnała.

Do widzenia miły bracie, com ci była na zawadzie —

Teraz nie bede.

Do widzenia miły bracie...

Oj, siadaj, siadaj...

Oj, zaraz, zaraz bede siadała — jesce zem się z domem nie pozegnała.

Do widzenia węgły, ściany i ty, piecu murowany —

Bo ja juz jade.

Do widzenia węgły...

Oj, siadaj, siadaj kochanie moje — juz tu nie pomoze płakanie twoje.

Juz płakanie nie pómoze, bo juz konie stoją w wozie —

Siadaj kochanie! Siadaj kochanie!

ТОР от "Начала Времён"