Поиск по этому блогу

вторник, 1 декабря 2020 г.

Гуртоправці - Гей, була в мене коняка - cossack song


Слова: Яків Щоголев Музика: Алоїз Єдлічка Виконують: Гуртоправці (Северин Данилейко - заспів, Тарас Компаніченко - вивід, Олег Бут, Юрко Фединський) Гей була в мене коняка Тай коняка розбишака Була шабля ще й рушниця | Ще й дівчина чарівниця | (2) Ту коняку турки вбили Ляхи шаблю пощербили І рушниця поламалась | І дівчина відцуралась | (2) За буджацькими степами Їдуть наші з бунчуками А я з плугом і з косою | Понад нивою сухою | (2) Гей гей-гей мій чорний воле Степ широкий стерня коле Вітер віє повіває | Казаночок закипає | (2) Гей хто в полі озовися Гей хто в лісі одкликнися Йдіть до мене вечеряти | Серце моє звеселяти | (2) Зук луна, за лугом гине Казаночок стигне стигне Вітер віє повіває | Казаночок застигає | (2) Яків Іванович Щоголев народився 5 листопада (24 жовтня ст. ст.) 1823 р. в м. Охтирці на Харківщині в родині дрібного службовця. Закінчив гімназію та історико-філологічний факультет Харківського університету, займав різні незначні посади у Харкові.

ТОР от "Начала Времён"