Поиск по этому блогу

среда, 19 июня 2013 г.

OT VINTA - Була в мене жінка


Украинская шуточная народная песня "Була в мене жінка" в рокабилли-версии группы "OT VINTA". Сьёмка ТВ-передачи " ФолькMusic" на Первом Украинском.


Песня в действительности имеет несколько вариантов текста.

Вариант песни "OT VINTA" с названием "Сухарі розмочи"

Була в мене жінка, була в мене жінка!
Була в мене любка, була в мене любка!
Та й послала мене в ліс, щоб я її дров привіз. (2р)


Дала мені сокирку, сокиру тупую,
Дала мені кобилу, кобилу кривую. (2р)

А Бог мені догодив, я сокирку загубив.
Я сокирку загубив, а кобилу грім убив! (2р)

Я сокирку загубив, а кобилу грім убив!
Та й на ранню вечороньку, вже й додому їй привів. (2р)

– Добрий вечір, жінко! Добрий вечір, жінко!
Добрий вечір, любко! Добрий вечір, любко!
Дай мені вечеряти, сизая голубко! (3р)

Сухарі там на печі, та й возьми їх розмочи!
А борщ під лавою з усякою заправкою! (3р)

Була в мене жінка, була в мене жінка!
Була в мене любка, була в мене любка!
Та й послала мене в ліс, щоб я її дров привіз!


Оригинальный текст народной песни "Була в мене жінка"

Та була в мене жінка,
Та була в мене любка,
Та й послала вона мене
У ліс по дрова.

Та дала ж мені сокиру,
Та дала ж мені тупую,
Щоб я утомився,
В лісі забарився.

Мене рік погодив,
Чорт сокиру ухопив,
І я не втомився,
В лісі не барився.

Ой була ж в мене жінка,
Ой була ж в мене любка,
Та послала вона мене
Та в поле орати.

Ой дала ж мені шкапу,
Ой дала ж мені погану,
Щоб я утомився,
В полі забарився.

Мене рік погодив,
Злодій шкапу ухопив,
І я не втомився,
В полі не барився.

Та була ж в мене жінка,
Та була ж в мене любка,
Та й послала вона мене
Та у млин молоти.

Та дала ж мені хліба,
Та дала ж мені черствого,
Щоб я утомився,
Хлібом подавився.

Мене рік погодив,
Цуцик хліб ухопив,
А я не подавився
І не забарився!

ТОР от "Начала Времён"