Поиск по этому блогу

пятница, 20 сентября 2013 г.

Дмитро Гнатюк - Два кольори (укр.)

Песня "Два кольоры" (рус. Два цвета) в исполнении украинского артиста Дмитрия Гнатюка. В общем то, уже украинскя классика, ставшая истинно народной песней.


"ДВА КОЛЬОРИ"

Вірші Д. Павличка
Музика О.Білаша

Колись малим збиравсь я на весні
Іти у світ незнаними шляхами, -
Сорочку мати вишила мені
Червоними і чорними,
Червоними і чорними нитками.


Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоний - то любов,
А чорний - то журба.

Мене водило в безвісті життя,
Та я вертався на свої дороги, -
Переплелись, як мамине шиття,
Мої щасливі, мої щасливі,
Мої щасливі і сумні дороги.

Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоний - то любов,
А чорний - то журба.

Мені ввійнула в очі сивина,
А я нічого не везу додому, -
Лиш згорточок старого полотна
І вишите моє життя
І вишите моє життя на ньому.

Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоний - то любов,
А чорний - то журба.

ТОР от "Начала Времён"