Поиск по этому блогу

воскресенье, 1 декабря 2013 г.

Gardarica - Devojce, devojce crveno jabolce (Macedonian folk song)

Группа Gardarica исполняет македонскую народную песню "Девојче, девојче, црвено јаболче" в питерско-львовском составе. Песня "Девојче, девојче, црвено јаболче" - это любовная песня Македонии. Имеет несколько вариантов текста в различных регионах..

Подписка на канал FolkRockVideo >>>

GARDARICA - Devojce, devojce crveno jabolce (Macedonian folk song)



Текст песни / Lirycs "Девојче, девојче, црвено јаболче":

„Девојче, девојче, црвено јаболче,
не стој спроти мене, изгорев за тебе!


Изгорев за тебе како лен за вода,
како лен за вода, босилек за роса!"

„Гори, лудо гори и јас така горам,
и јас така горам, нема што да сторам!"

„Девојче, девојче, прашај ја мајка ти
дава ли те тебе за мене сирома."

„Мама не ме дава уште годинава,
уште годинава, оти сум малечка,
оти сум малечка од шеснаес` години!"


ДЕВОЈЧЕ, ДЕВОЈЧЕ - Западно- Вардарская версия:

Девојче, девојче, црвено јаболче,
не стој спроти мене, изгорев за тебе,
изгорев за тебе како лен за вода,
како лен за вода, босиљок за сенка!

Гори, лудо, гори, и јас така горам,
гори, лудо, гори, и јас така горам,
и јас така горам, нема што да сторам,
и јас така горам, нема што да сторам!

Девојче, девојче, дават ли те тебе,
девојче, девојче, дават ли те тебе,
дават ли те тебе за мене сиромав,
дават ли те тебе за мене сиромав?

Мама не ме дава уште годинава,
мама не ме дава уште годинава,
уште годинава, оти сум малечка,
уште годинава, оти сум малечка!

ТОР от "Начала Времён"