Поиск по этому блогу

суббота, 15 августа 2015 г.

"De tous biens plaine" - Hayne van Ghizeghem / Josquins Desprez, VERMELL

Старинный французский шансон "Hayne van Ghizeghem / Josquins Desprez - De tous biens plaine" в исполнении ансамбля "VERMELL" Львовского музыкального цеха https://www.facebook.com/lvivmusic



"Hayne van Ghizeghem / Josquins Desprez - De tous biens plaine"
CHANSON SONGTEXT / Lyrics

De tous biens plaine est ma maistresse,
chascun lui doit tribut d'onneur;
car assouvye est en valeur (1)
autant que jamais fut deesse. (2)


En la veant j'ay tel leesse (3)
que c'est paradis en mon cueur:

De tous biens plaine est ma maistresse,
chascun lui doit tribut d'onneur.

Je n'ay cure d'autre richesse
si non d'estre son serviteur,
et pource qu'il n'est chois milleur (4)
en mon mot porteray sans cesse:

De tous biens plaine est ma maistresse,
chascun lui doit tribut d'onneur;
car assouvye est en valeur
autant que jamais fut deesse.

ТОР от "Начала Времён"