Поиск по этому блогу

воскресенье, 11 мая 2014 г.

Olenky / Оленки - Пiд Яблунькою Солоденькою

Очень редкая украинская народная песня "Пiд Яблунькою Солоденькою" в исполнении Виктории Титаровой, солистки и музыканта этно-группы "Оленки" (читается: "Олэнкы"; по рус. "Алёнки")

Olenky / Оленки - Пiд Яблунькою Солоденькою (Ukrainian folk song) #FolkRockVideo


Текст украинской народной песни "Пiд Яблунькою Солоденькою":

Пiд яблунькою солоденькою 
Стояв голубець з голубонькою

Як летiв ворон з черної хмари 
Забив голуба нема їй пари

Голуба забив голубку злюбив 

Та й взяв голубку собі за жінку

Посипав їсти яру пшеницю 

Налив попити з моря водицю

голубка не їсть голубка й не п’є 

Пiд ту яблоньку все плакать іде

як летів ворон із чужих сторон 

Нагнав голубів повнесенький двір

Нагнав голубів повнесенький двір 

Познай голубка котресенький твій

Мого голуба та й тута нема 

В мого голубця сизиї крильця

В мого голубця сизиї крильця 

В мого милого щириї словця

Мій голуб білий ще й сизокрилий 

Нема такого як був мій милий

ТОР от "Начала Времён"