Поиск по этому блогу

вторник, 13 мая 2014 г.

Olenky / Оленки - Setnala se Kuzum Stana / Шентала се кузум Стана

Сербская народная песня "Шентала се кузум Стана" в исполнении украинской фолк-исполнительницы Виктории Титаровой (фолк-группа "Olenky"). 


Olenky / Оленки - Setnala se Kuzum Stana (Serbian folk song) #FolkRockVideo


Текст песни "Setnala se Kuzum Stana":

Setnala se, dzanum, Kuzum Stana,
lele, setnala se Kuzum Stana,
gore dole, dzanum, po carsiju,
lele, gore dole po carsiju.
Izgubila Stana kovan derdan,
lele, izgubila kovan derdan.


Tuj se seta, dzanum, mlado Turce,
lele, tuj se seta mlado Turce.
"Ti tuj prode, dzanum, ti ga nade,
lele, ti tuj prode, ti ga nade."

Ako sam ti, Stano, nasja derdan,
lele, ako sam ti nasja derdan,
kako njega, Stano, da se vijem,
lele, oko tvoje belo grlo?"

Текст песни "Шентала се кузум Стана":

Шетнала се, џанум, кузум Стана
Леле, шетнала се кузум Стана

Горе доле ,џанум, по чаршију
Леле, горе доле по чаршију

Изгубила Стана кован ђердан
Леле, изгубила кован ђердан

Туј се шета, џанум, младо Турче
Леле, туј се шета младо Турче

Ти туј прође, џанум, ти га нађе
Леле, ти туј прође ти га нађе

Несам Стано, џанум, Бог ми душа
Леле, несам Стано Бог ми душа

Да се кунем Стано не верујеш
Леле, да се крстим ће се смејеш

Ако сам ти Стано нашја ђердан
Леле, ако сам ти нашја ђердан

Како њега Стано да се вијем
Леле, око твоје бело грло

ТОР от "Начала Времён"