Поиск по этому блогу

воскресенье, 1 февраля 2015 г.

Olenky | Оленки - "Ustaj, Kato, Ustaj, Zlato" (Serbian folk of Kosovo and Metohija)

Украинская фолк-группа "Оленки" с сербской свадебной песней "Устај, Като, Устај, Злато", которую у нас популяризовал сербский фолк-коллектив "Бело Платно". Песня относится к региону Косово и Метохия. Снято у Доминиканского собора (Церковь Пресвятой Евхаристии) во Львове.


Слова песни "Ustaj, Kato, Ustaj, Zlato"

Ustaj, Kato, ustaj, zlato,
spremaj darove,
spremaj, mori, darove!"


"Ja sam mlada i sirota,
nemam darove,
nemam, more, darove!"

"Kad si mlada i sirota
sto se udavas,
sto se, mori, udavas?"

"Udavam se sto sam mlada
tanka, visoka,
tanka, more, visoka.

Udavam se sto sam lepa,
bela, rumena,
bela, more, rumena

Или в таком виде "Устај, Като, Устај, Злато" текст:

"Устај, Като, устај, злато,"
"Спремај дарове, спремај, мори, дарове."

"Ја сам млада и сирота, немам дарове."
"Немам дарове, немам, мори, дарове."

"Кад си млада и сирота, што се удаваш?"
"Што се удаваш? Што се, мори, удаваш?"

"Удавам се што сам млада,"
"Танка и висока, танка, мори, и висока"

"Удавам се што сам лепа,"
" Бела, румена, Бела, мори, румена,."

"Устај, Като, устај, злато,"
"Спремај дарове, спремај, мори, дарове."

ТОР от "Начала Времён"